Gå til hovedinnhold Gå til hovedmeny

Er du serviceinnstilt og flink med folk?

BAMA søker forbrukerkontakt til 20% stilling. Vårt flinke forbrukerteam tar imot henvendelser, spørsmål og kommentarer knyttet til frukt og grønt i en rekke ulike kanaler. Det kan handle om blant annet kvalitet, tilberedning og sesong.

Er du serviceinnstilt og flink med folk?

Vil du bli med på laget?

Vi søker nå forbrukerkontakt til 20% stilling. Vi ser etter deg som er blid og serviceinnstilt, og synes det er gøy å stadig lære noe nytt. Som person er du selvgående og strukturert, og du gjør gjerne litt internt detektivarbeid for å finne gode svar til forbrukerne i den andre enden.

Vi ser for oss at du er student, gjerne innen kommunikasjon, markedsføring, ernæring, salg, eller liknende. Kanskje studerer du noe helt annet eller kanskje er du ferdig utdannet? Det er topp med erfaring fra kundebehandling eller liknende. Du må snakke og skrive flytende norsk, minimum tilsvarende nivå B2.

Forbrukerteamet er en del av avdelingen for kommunikasjon og samfunnskontakt.

Arbeidsoppgavene innebærer:

  • Svare på forbrukerhenvendelser i Social Boards, på e-post, i sosiale medier og på telefon
  • Gjøre undersøkelser og tilegne seg informasjon internt for å besvare henvendelsene ved behov
  • Andre forefallende oppgaver

Høres dette spennende ut?

Søk her

Les hva Elise og Rebecca, våre tidligere forbrukerkontakter forteller:

Jeg har det siste året jobbet deltid som forbrukerkontakt i BAMA ved siden av fulltidsstudium på 5.året. Det har vært helt ideelt for meg. BAMA er en fleksibel arbeidsgiver, og det har vært muligheter for kvelds- og helgearbeid, samt hjemmekontor, noe jeg har satt stor pris på. Jeg har stortrivdes i stillingen sammen med kollegaene mine, og har hatt spennende og varierte arbeidsoppgaver. Det har også vært et viktig sosialt avbrekk fra lange dager på lesesalen. Jeg kan anbefale denne stillingen på det varmeste. Elise, forbrukerkontakt 2022/2023

Jeg trivdes svært godt som forbrukerkontakt i BAMA. Ingen dag er lik, og du får mulighet til å hjelpe forbrukere på ulike måter, enten det er ved å besvare spørsmål, løse problemer eller gi råd om frukt og grønt. BAMA er gode på å tilrettelegge arbeidsoppgaver, noe som gjør denne stillingen perfekt å kombinere med studier. Jeg tok selv en mastergrad mens jeg var forbrukerkontakt, og kunne ikke bedt om en bedre jobb å kombinere studiene med. Alt i alt var min tid i BAMA en utrolig positiv opplevelse. Jeg fikk ikke bare verdifull arbeidserfaring, men også muligheten til å jobbe med flotte mennesker og utvikle meg både personlig og profesjonelt. Dette er en erfaring jeg aldri ville vært foruten. Rebecca, forbrukerkontakt 2021/2022

Vi holder til i moderne lokaler på Kalbakken i Oslo, med treningssenter, sal-timer og en fantastisk personalrestaurant som serverer rimelig og sunn lunsj. Det er muligheter for både hjemmekontor og fleksitid. Lønn etter avtale.

Vi håper du sender oss en søknad så fort som mulig, for de behandles fortløpende!

Vi gjør oppmerksom på at det kan bli gjennomført bakgrunnssjekk via Semac på aktuelle kandidater, som en del av rekrutteringsprosessen.

Søk her

Om arbeidsgiveren

BAMA er det ledende selskapet i Norge innen fersk frukt og grønt. Selskapet har også en sterk posisjon innen påsmurte produkter, drikke og blomster. Den internasjonale virksomheten omfatter hel- og deleide selskaper i Sverige, Finland, Polen og Nederland. Visjonen vår er "En sunnere og ferskere framtid". Forretningsidéen er å skape grønn, ansvarlig vekst gjennom ferske og sunne produkter, basert på samarbeid i hele verdikjeden. Vi tar ansvar for bærekraftige løsninger som sikrer god kvalitet fra jord til bord, og er til stede i hele samfunnet for å inspirere til en sunnere livsstil. Vi har rundt 2100 ansatte i Norge og rundt 1000 internasjonalt. BAMA omsatte for 21,5 milliarder kroner i 2022. 

Kontaktperson:
Martin Krogseth Dalene
Digitalsjef
970 36 626